Luk De Ryck Na veel beloften en excuses per e-mail, arriveerde uiteindelijk na ongeveer 22 dagen het ventilatorbeschermingsrooster (standaardartikel), wat de afronding van de oplevering van mijn project aanzienlijk vertraagde. Communicatie per e-mail bleef echter altijd nuttig! Opencircuit Bedankt voor je feedback! We begrijpen je teleurstelling over de vertraging, het duurde inderdaad langer dan aangegeven en wij hoopten zelf natuurlijk ook dat de zending veel eerder bij ons binnengekomen zou zijn. We willen je verzekeren dat we altijd ons uiterste best doen om alles op tijd binnen te krijgen en te verzenden. Helaas kunnen zendingen soms iets langer onderweg zijn door onvoorziene omstandigheden. We blijven echter toegewijd aan het bieden van de best mogelijke service en snelheid, en hopen dat je toekomstige ervaringen met ons aan je verwachtingen zullen voldoen. Mochten er verdere vragen zijn, je weet ons te vinden via info@opencircuit.nl Geplaatst op 24 augustus 2023
Hicham
Snelle levering Duur Gebrek aan beschermingsmaatregelen
Snelle levering maar is het geld niet waard. De board kwam aan met minimale bescherming in de doos. Eenmaal uitgepakt zijn er meerdere pins Schots en scheef en is er geen goeie connectie meer. Ook is het pcb board vies en zit er een verkleuring in de knoppen. Als je geen haast hebt zou ik bij aliexpress bestellen! Opencircuit Bedankt voor je review. Als het goed is zat er wel schuim op de pinnen om ze te beschermen tegen de reis. Helaas kan het wel ooit voorkomen dat de pinnen ondanks alle bescherming toch gebogen aankomen. Ik zie op je foto's dat ze allemaal minimaal gebogen zijn en dat rechtbuigen waarschijnlijk heel eenvoudig en schadeloos zal gaan. Mocht dat niet het geval zijn en er blijkt echt iets defect te zijn, laat het ons vooral weten. Je kan dat melden in het RMA formulier, via de live chat op onze website of via de email: info@opencircuit.nl Geplaatst op 23 december 2021
Anoniem
Goed geholpen via email Netjes antistatisch verpakt
Vrij vlotte afhandeling van de bestelling, ik heb wel even moeten wachten op de levering maar dat kwam door een te kort in stock. Iedereen weet dat er een wereldwijde schaarste heerst op alles dus voor mij geen probleem. De kwaliteit van een van de onderdelen vande bestelling was helaas ondermaats. Ik heb het over een water pompje 2,5v - 6v. Een 1e maal besteld, het pompje ging defect na minder dan 2 minuten. Zeer goede ervaring met de afhandeling van de RMA procedure. Vrij snel mocht ik een nieuw pompje ontvangen, dit heeft helaas nooit gewerkt. Een 2e RMA werd afgekeurd. Jammer.... Opencircuit Bedankt voor je review. We hebben inderdaad na de eerste RMA een nieuw exemplaar verzonden. En het tweede RMA verzoek werd inderdaad afgewezen aangezien dit op een dubbele RMA melding leek zonder context. Het pompje heeft erg weinig klachten en DOA's, en de kans dat het om 2 defecte items gaat bij 1 klant is erg klein. We gaan ervan uit dat het om een aansluit of toepassings foutje gaat. Zoals ik aangaf over de email is het geen goed idee om een pompje zoals deze om de 2 seconden in te schakelen, dit geeft te veel stress op de interne elektronica van de pomp. Geplaatst op 9 mei 2021
Anoniem Vlug toegekomen maar grootste stuk zat niet in het pakket: het robotchassis Opencircuit Bedankt voor uw bericht. Wij zijn dit momenteel aan het uitzoeken bij ons magazijn, wellicht zijn ze dit item vergeten in te pakken of is het item kwijt uit de opslaglocatie. Wij zullen u per email op de hoogte houden. Geplaatst op 5 oktober 2020
Erling Huyghe De bestelling is laat toegekomen. +/- drie weken na datum. Opencircuit Bedankt voor de beoordeling. De levering is inderdaad vertraagd geweest door de corona maatregelen, hier hebben contact over gehad via de email. Geplaatst op 29 mei 2020
Claesen Guido
Goede prijzen Incorrecte levertijden bij out of stock items Krijg geen bevestiging van bestellingen.
Bij mijn eerste bestelling was 1 onderdeel niet in voorraad maar u leverde redelijk snel de andere onderdelen. Bij mijn 2de bestelling waren er 2 ontdekken niet in voorraad en dan leverde u maar helemaal niets. Ge hebt mij zondermeer laten wachten tot ik u mailde om eindelijk te weten te komen waarom het zolang duurde. Ook moest ik telkens na een bestelling informeren of als in orde was want ik geen bevestiging van u. Dus nee voor mij met het niet meer, en zijn andere en betere. He moogt deze review publiceren meer mijn naam erbij.
Groetjes Guido. Opencircuit Wat jammer dat onze service niet aan onze verwachtingen voldoet. Tegenwoordig zijn er door de coronacrisis veel vertragingen bij onze leveranciers, komen zendingen vaak later aan en kunnen wij er alleen maar mee wachten tot ze antwoord geven op onze vraag wanneer de artikelen geleverd kunnen worden. Over de bevestigingen: deze worden na het plaatsen van een bestelling direct per automatische e-mail verzonden en nadat de betaling is gedaan, kan het zijn dat onze e-mails in uw spamfolder zijn terechtgekomen. Maar aangezien u deze reviewmail heeft kunnen beantwoorden, ga ik ervan uit dat u inmiddels ook onze andere e-mails heeft kunnen vinden. Toch willen wij onze excuses aanbieden voor de vele vertragingen deze keer, want wij vinden het veel beter als alles net zo snel kan gaan als voorheen. Geplaatst op 9 mei 2020
Joost Soetens
Ook in het weekend snelle klantenservice Producten niet van de beste kwaliteit
Prima afhandeling
Op tijd geleverd Geplaatst op 21 februari 2020
Erwin Verdeyen
Producten netjes verpakt en van goede kwaliteit Snelle levering
Voldoet Opencircuit Bedankt voor uw beoordeling! Ik zie dat u maar 2 sterren geeft, dat is in onze ogen wel heel ondermaats. Waarmee kan ik u helpen om uw ervaring met onze webshop te verbeteren? Wij zijn 7 dagen per week overdag en in de avond bereikbaar per email, telefoon, live chat en via Facebook en streven natuurlijk naar 5 sterren service. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Geplaatst op 20 januari 2020